Miejsce prace – Praszka, Opolskie
Typ umowy - umowa o pracę
Wymiar pracy - pełny etat
Wymagane doświadczenie - Tak
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i wstępna analiza pod względem zgodności danych, cen zamówień bezpośrednio od klientów jak i z Działu Handlowego,
- uzgadnianie terminów realizacji zamówień,
- dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a jednostkami organizacyjnymi firmy,
- koordynowanie terminów i realizowanie dostaw do klientów,
- nadzór i kontrola jakości nad wyprodukowanym produktem,
- tworzenie raportów.
Nasze wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie/ znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność budowania i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
- umiejętność pracy pod presja czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem klasy ERP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilną pracę,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- system kwartalnych premii motywacyjnych,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- pakiet opieki medycznej,
- kartę sportową Multisport,
- smartlunch,
- kursy i szkolenia,
- integracyjne imprezy firmowe.