Dane techniczne | |
---|---|
Typ zabudowy | kontener izotermiczny |
Podwozie | Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Mercedes Sprinter, Volkswagen Crafter, Renault Master oder Opel Movano |
Dopuszczalna masa całkowita | do 4000 kg |
Przestrzeń ładunkowa | L: 410 cm, B: 210 cm, H:210 cm ( na 8 euro palet ) |
KONSTRUKCJA | |
Rama pomocnicza | wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości − zabezpieczona antykorozyjnie |
Kontener | wykonany z płyt warstwowych typu sandwich |
Ściany boczne | 45 mm |
Dach | 100 mm |
Izolowana podłoga | 100 mm |
Drzwi tylne | dwuskrzydłowe |
Układ chłodzenia | dostosowany pod klienta |
Listwy | antyrowerowe |
Ścianka końcowa ze wzmocnieniem | do mocowania systemu chłodzenia |
OŚWIETLENIE | |
Światło tylne | oryginalne od podwozia |
Napięcie | 12V |
Boczne światło obrysowe | pomarańczowe LED |
Oświetlenie wnętrza | LED |
Światło stop | 3 sztuki |
Wyposażenie dodatkowe | |
Winda | załadunkowa |
Kurtyna powietrzna | z PCV |
Ogrzewanie | z regulacją temperatury |
KONFIGURACJA ZABUDOWY -IZOTERMA | |
L 2,60 x B 1,86 x H 1,90 m | ok. 480 kg |
L 2,60 x B 1,95 x H 1,90 m | ok. 530 kg |
L 3,30 x B 1,95 x H 1,90 m | ok. 600 kg |
L 4,10 x B 2,10 x H 2,10 m | ok. 730 kg |
KONFIGURACJA ZABUDOWY -NISKOPODWOZIOWA | |
L 2,60 x B 1,86 x H 1,90 m | ok. 530 kg |
L 2,60 x B 1,95 x H 1,90 m | ok. 580 kg |
L 3,30 x B 1,95 x H 1,90 m | ok. 650 kg |
L 4,10 x B 2,10 x H 2,10 m | ok. 780 kg |
Produkt został dodany do porównania