Podwozie | |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita | 7500 - 12000 kg |
Producent podwozia | Daf, Iveco, Man, Mercedes, Nissan, Renault |
Rozstaw osi | 4200 - 5200 mm |
Dane techniczne zabudowy | |
Model zabudowy | DSA12MK |
Waga | ok. 1200-1450 kg |
Długość | ok. 6100-6800 mm, w zależności od podwozia |
Szerokość | 2200-2500 mm |
Rama pomocnicza | z profili C, spawana i cynkowana ogniowo |
Parter | kratownica stalowa, poszycie blacha stalowa lub aluminiowa typu lohr |
Piętro górne | poszyte blachą stalową typu LOHR, środek otwarty |
Trapy załadowcze | manualnie wysuwane, poszyte blachą otworowaną typu LOHR |
Blendy boczne | aluminiowe, uchylane do góry |
Przód piętra za kabiną | podnoszony hydraulicznie na siłowniku |
System zabezpieczający przed ugięciem | mechaniczny, poprzez blokowanie cylindrów w kilku pozycjach |
Błotniki | z osłonami przeciw błotnymi |
Sterowanie hydrauliką | dla 2 funkcji |
Hak kulowy do holowania przyczepy | z instalacją elektryczną typu CAN |
Dane techniczne przyczepy | |
Producent | BLYSS |
Dopuszczalna masa całkowita | 4500 kg |
Trapy załadowcze | montowane pomiędzy osiami z tyłu, poszyte blachą ryflowaną |
Masa własna | 1750 kg-1900 kg |
Długość | 8500 cm - 10000 cm |
Szerokość | 2200 cm - 2500 cm |
Zawieszenie | pneumatyczne |
Platforma | z blachy aluminiowej tupu LOHR, środek wypełniony blachą ryflowaną |
Rama | z profili C, spawana w pełni cynkowana ogniowo |
Wyposażenie dodatkowe | |
Wciągarka elektryczna | z pilotem lub bez |
Skrzynka narzędziowa | z tworzywa sztucznego |
Blokada kół | z możliwością regulacji na długości |
Spojler dachowy | w kolorze nadwozia |
Zabudowa plandekowa | przednia ściana aluminiowa, aluminiowe deski stelaża, kolor plandeki do wyboru |
Plandeka firanka | obustronna |
Produkt został dodany do porównania