Podwozie | |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita | 7500 – 12000 kg |
Producent podwozia | Daf, Iveco, Man, Mercedes, Nissan, Renault |
Rozstaw osi | ok. 4200 - 5200 mm |
Zawieszenie | pneumatyczne |
Dane techniczne zabudowy | |
Model zabudowy | EP 12MK |
Waga | 1200-1450 kg |
Długość | ok. 6100-6800 mm, w zależności od podwozia |
Szerokość | 2200-2550 mm |
Parter | poszyty blachą aluminiową typu LOHR o grubości 3-4 mm |
Rama pomocnicza | z profili C, spawana i cynkowana ogniowo |
Trapy załadowcze | manualnie wysuwane, poszyte blachą otworowaną typu LOHR |
Blendy boczne | aluminiowe, uchylane do góry |
Błotniki | z osłonami przeciw błotnymi |
Hak kulowy do holowania przyczepy | z instalacją elektryczną typu CAN |
Napięcie | 24V |
Tylne oświetlenie | oryginalne od podwozia |
Boczne światła obrysowe | LED |
Dane techniczne przyczepy | |
Producent | BLYSS |
Dopuszczalna masa całkowita | 4500 kg |
Masa własna | 1750 kg-1900 kg |
Długość | 8500 cm - 10000 cm |
Szerokość | 2200 cm - 2500 cm |
Platforma | z blachy aluminiowej tupu LOHR, środek wypełniony blachą ryflowaną |
Trapy załadowcze | montowane pomiędzy osiami z tyłu, poszyte blachą ryflowaną |
Zawieszenie | pneumatyczne |
Wyposażenie dodatkowe | |
Zabudowa plandekowa | przednia ściana aluminiowa, aluminiowe deski stelaża, kolor plandeki do wyboru |
Spojler dachowy | w kolorze nadwozia |
Blokada kół | z możliwością regulacji na długości |
Wspornik lampy ostrzegawczej | aluminiowy, lakierowany |
Skrzynki narzędziowe | z tworzywa sztucznego |
Produkt został dodany do porównania